• Gratis verzending in België vanaf €50
  • Veilige betalingen

Reyskens FAQ

Welke zijn de openingsuren van de winkel op Stalenstraat?

De openingsuren van de winkel op Stalenstraat 148, 3600 Genk zijn:

Maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag: 9u00 - 12u30 & 13u30 - 18u00
Zaterdag: 9u30 - 18u00
Donderdag & zondag: gesloten


 

Kan ik ook zonder afspraak komen shoppen bij Schoenen Reyskens?

Uiteraard kan je zonder afspraak komen shoppen bij ons tijdens de openingsuren van de winkel. Vergeet geen volgnummertje te nemen bij het binnenkomen van onze winkel. Daardoor kan je rekenen op een vlotte bediening in functie van het aanwezige cliënteel. Is je tijd beperkter, dan is het aangeraden om een afspraak online te boeken. Die kan je boeken door in het menu te kiezen voor "shoppen op afspraak".


 

Hoe kan ik de maat van voetjes meten?

Je kan de voetjes meten met behulp van deze link: voetjes meten

Bij twijfel, stuur ons de maten door via info@schoenenreyskens.be of via messenger op onze Facebookpagina. Of doe een telefoontje op +3289361164


 

Naar welke landen wordt er verstuurd?

De producten te koop in onze webshop worden verstuurd en geleverd in België en Nederland.


 

Hoeveel bedragen de verzendingskosten?

In België zijn de verzendingskosten gratis vanaf een aankoopbedrag van €50. Onder de €50 betaalt u steeds €5 per bestellng. De verzendingskosten naar Nederland bedragen voor iedere bestelling ongeacht het aankoopbedrag steeds €7,50.


 

Kan ik mijn bestelling retourneren of omruilen?

Overeenkomstig de wet van 6 april 2010 betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming heeft de gebruiker het recht zijn online bestelling te herroepen binnen de 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van de producten. Je kan deze uitgebreide tekst ook even nalezen in Art. 9: Herroepingsrecht van onze Algemene Voorwaarden.

Retouradres: Schoenen Reyskens, Stalenstraat 148 - 3600 Genk


 

Hoe moet ik het(de) artikel(s) omruilen?

* Opsturen via Bpost (Opgelet, dit is NIET GRATIS)

1. Stuur het(de) artikel(s) onbeschadigd en voldoende gefrankeerd in de originele verpakking terug naar ons retouradres (Schoenen Reyskens, Stalenstraat 148 - 3600 Genk).
2. Stuur steeds het volledige product terug: beide schoenen, alle accessoires, …
3. Wij nemen contact met je op als we de retour ontvangen hebben en de omruiling verder kunnen verwerken.

* Terugbrengen naar de winkel

1. Breng het(de) artikel(s) naar onze winkel (Schoenen Reyskens, Stalenstraat 148 - 3600 Genk).
2. Meld je met je artikel(s) aan bij de info-balie/kassa van de winkel. Onze medewerksters zullen daar de omruiling behandelen en het(de) artikel(s) even opzij zetten zodat je rustig een ander artikel kan uitkiezen.

Je kan dit ook even nalezen in Art. 9: Herroepingsrecht van onze Algemene Voorwaarden.


 

Hoe moet ik het (de) artikel(s) retourneren en mijn geld terugkrijgen?

* Opsturen via Bpost (Opgelet, dit is NIET GRATIS)

1. Stuur het(de) artikel(s) onbeschadigd en voldoende gefrankeerd in de originele verpakking terug naar het retouradres (Schoenen Reyskens, Stalenstraat 148 - 3600 Genk).
2. Stuur steeds het volledige product terug: beide schoenen, alle accessoires, … Wij nemen contact met je op als we de retour ontvangen hebben en hem verder kunnen verwerken. We betalen het(de) geretourneerde artikel(s) dan binnen de 30 dagen terug.

* Terugbrengen naar de winkel

1. Breng het(de) artikel(s) samen met de retournota mee naar onze winkel (Schoenen Reyskens, Stalenstraat 148 - 3600 Genk).
2. Meld je met je artikel(s) aan bij de info-balie/kassa van de winkel. Onze medewerksters zullen de retour dan verder afhandelen en het(de) artikel(s) terugbetalen.

Je kan dit ook even nalezen in Art. 9: Herroepingsrecht van onze Algemene Voorwaarden.